Mand: 0

Totaal: €0.00

Vaak gestelde vragen / FAQ

Wie is Moment SuCrème?

Moment SuCrème , dat zijn Cindy & Geert. Wij zijn al 17 jaar een koppel met een dochter van 13 jaar. Allebei creatievelingen die niet kunnen stil zitten.

Voor wat staat Moment SuCrème?

Moment staat voor elk speciaal moment in ieders leven (geboorte, verjaardag, communie, huwelijk, jubilea,...) maar ook voor de andere speciale momenten zoals het overstappen van crèche naar kleuterklas, elk einde van het schooljaar, afstuderen, enz...

Sucre staat voor de doopsuiker en de suiker / snoep in de bedankjes en traktaties, Crème staat voor de crème de la crème die we u afleveren, en samen staan de S en de C in SuCrème voor mijn initialen als zaakvoerster namelijk Speelmans Cindy.


Is er ook een echte winkel?

Onze winkel is echt, maar wij verkopen enkel online of via telefoon of mail. Het is wel mogelijk bestellingen af te halen na afspraak, maar een toonzaal is er voorlopig niet.  

Wanneer kan ik mijn doopsuiker het beste bestellen?

We raden je aan je bestelling te plaatsen rond de zesde zwangerschapsmaand, dus liefst 3 maanden voor de uitgerekende datum bestellen. 

Kan ik ook werken met een eigen ontwerp?

Ja, alles is bespreekbaar. Contacteer ons gerust voor meer informatie.

Kan ik ook volledig afgewerkte doopsuiker bestellen?

Ja, dat kan. Hoeveel je door ons laat afwerken bepaal je helemaal zelf!

Met welke leveringstermijn moet ik rekening houden?

In het algemeen moet je rekening houden met een leveringstermijn van maximaal 14 werkdagen na ontvangst van betaling. De meeste artikelen zijn er reeds na 7 werkdagen of zelfs vroeger. Mocht het niet lukken de bestelling binnen de vooropgestelde termijn te leveren, dan nemen wij contact op. 

Wanneer kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Afhalingen gebeuren altijd na afspraak. Lukt het je niet om af te spreken om af te halen, dan raden we aan toch te kiezen voor een verzending van je pakket.

Hoe weet ik of het veilig is bij jullie te bestellen?

Wij doen ons uiterste best om al onze klanten de allerbeste service te bieden. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling goed aangekomen?

Het is mogelijk dat de orderbevestiging in je spamfolder is terechtgekomen. Om dat te vermijden kan je best het e-mailadres info@momentsucreme.be toevoegen aan je lijst met veilige adressen. Ben je geregistreerd als klant, dan kan je jouw besteloverzicht raadplegen in je account. Heb je besteld als gast en vind je de orderbevestiging ook niet terug in de spamfolder, stuur ons dan een mailtje voor meer informatie over de status van je bestelling.

Ik was iets vergeten en heb een tweede bestelling geplaatst. Kan ik mijn bestellingen laten samenvoegen om transportkosten te vermijden?

Nee, dat helaas echt niet meer. Ook niet als je er ons een mailtje over stuurt, belt of het lief vraagt in het vakje van de opmerkingen. Dat klinkt erg streng, maar het is voor ons praktisch niet meer haalbaar alle verzoeken tot samenvoeging van bestellingen manueel bij te houden. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij verzenden naar België, de verzendkosten bedragen 5,70 euro. Bedraagt jouw bestelbedrag €150 of meer, dan nemen wij de transportkosten voor onze rekening.

Kan mijn bestelling als brief verzonden worden?

Nee, elke bestelling wordt traceerbaar verzonden.

Kan ik een factuur krijgen?

Ja. Je kan tijdens het afrekenen aanduiden dat je een factuur wenst en krijgt dan de kans facturatieadres en het eventuele BTW-nummer in te vullen. De factuur ontvang je automatisch via e-mail van zodra de bestelling bij ons vertrekt.

Kunnen jullie mij een betere prijsopgave maken wanneer ik grotere aantallen bestel?

Doopsuiker wordt doorgaans in grotere aantallen besteld. We hebben daar bij het bepalen van onze prijzen rekening mee gehouden en hebben onze prijzen zo gunstig mogelijk gemaakt. Extra kortingen op basis van het bestelbedrag worden niet gegeven.

Kan ik jullie telefonisch spreken?

Ja, we proberen altijd op te nemen maar moest het eens niet mogelijk zijn mag je altijd een boodschap inspreken. Voor dringende vragen over geplaatste bestellingen kan je ons bellen op het nummer +32 (0)473 61 21 70. Je kan daar je naam, bestelnummer en telefoonnummer inspreken, we bellen je terug binnen de 24 uur. Ook kan je ons altijd bereiken via e-mail of Facebook.

Kan ik een gratis sample krijgen?

Nee, het is niet mogelijk gratis stalen te verzenden. Bestel je niet gepersonaliseerde artikelen, dan kan je deze wel retour sturen binnen de 14 dagen wanneer je toch niet helemaal tevreden bent.

Gegevens voor overschrijving:

Betaal je met een overschrijving, vermeld dan altijd je ordernummer in mededeling! Dit zijn onze bankgegevens:

BIC: ARSPBE22
IBAN: BE22 9733 5995 8647 Rekeningnummer (voor Belgische klanten)

Heb je online betaald (Visa, Bancontact, Mastercard, Paypal, Mollie, Ideal), dan hoef je verder niks te doen. Je bestelling vertrekt zo snel mogelijk.

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Voor doopsuiker en snoepgoed moet je rekening houden met een leveringstermijn van maximaal 14 werkdagen na ontvangst van betaling.

Handig om weten:

  • Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We werken echter samen met externe koerierdiensten. Een exacte leveringsdatum afspreken is dan ook niet mogelijk, de opgegeven leveringstermijnen zijn louter indicatief.
  • Leveringen gebeuren op weekdagen. In het weekend en op feestdagen worden er door de koerierdienst geen pakketten bij ons afgehaald en vinden er ook geen leveringen plaats.

Wat bij afwezigheid?

Wij werken samen met Bpost voor het leveren van de pakketten. Bij afwezigheid wordt het pakket indien mogelijk bij de buren geleverd. Is dat niet mogelijk, dan laat de chauffeur een bericht achter met meer informatie over de plaats waar het pakket afgehaald kan worden. Dat kan een postkantoor zijn of een Postpunt in de buurt.

Nog vragen?

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem dan gerust contact op, we helpen je graag verder!